Wednesday, July 12, 2006

Tertunggu-tunggu dan Ternanti-nanti!

Aku sebenarnya tengah tertunggu-tunggu dan ternanti-nanti panggilan ttalipon dari tempat yang aku pi interview ari tu. Aku harap dan berdoa sangat supaya dapat kerja tu. InsyaAllah kalau ada rezeki dari Allah SWT. Aku dok barharap sangat tapi kalau tak dapat terpaksa aku cari tempat lain. Kalau korang baca post aku sebelum ni korang akan tahu kenapa aku nak cari sangat keje lain kan! Sebab aku perlu dari kehidupan aku yang sekarang. Bukan lari kerana takut tapi kerana berjaga.

Aku nak terasa nak bercakap pasal cinta hari ni tapi buku log aku tu tertinggal kat rumah. So aku ingat aku akan tulis besok. So sabar2 la sapa nak baca pasal cinta.

Aku terasa rindu pada seseorang ari ni. Aku rasa macam rindu pada seseorang yang pernah aku sayang 6 tahun lepas. Susah nak cari orang macam dia. Dulu kami berpisah kerna halangan dari keluarga dia. Aku teringat kan dia kerana sekarang aku menghadapi dilema yang sama sekali lagi. Walaupun berlainan orang yang aku sayang tapi kisah yang sama. Aku tak tahu macam mana nak menghadapi semua ini sekali lagi. Aku pernah terfikir untuk melepaskan jer dia pergi kerana aku tak sanggup melihat dia putus saudara dengan ibu bapa dan sanak saudara kerana aku. Aku bukan sekejam itu. Biarlah berasa sedih tapi kerana sayang aku biarkan dia pergi. Dia marah kan aku dan dia cakap yang aku ni bermain dengan cinta dia. Aku cuba terangkan pada dia aku tidak bermain dengan cinta dia tapi aku sayangkan dia dan aku taknak hidup dia keseorangan tanpa sanak saudara kerana aku. Apa perlu aku lakukan?????

NAK BUAT APA NI? LEPAS SATU_SATU MASALAH MENJELMA>? DAPATKAH AKU BERTAHAN SITUASI YANG SANGAT MENCABAR MINDA AKU NI???!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home