Thursday, June 22, 2006

Lagi-lagi Problemss!!!

Photobucket - Video and Image Hosting
Ada sesuatu yang boleh kita akui bersama tentang kasih & sayang – yakni kasih & sayang akan membawa sesuatu yang menjadi lebih baik, membawa kita untuk berbuat lebih sempurna. Mengajar kita betapa besar kekuatan yang dihasilkannya. Kasih & sayang membuat dunia yang penat dan bising ini terasa indah. Kasih & sayang mengajar kita bagaimana harus berlaku jujur dan berkorban, berjuang dan menerima, memberi dan mempertahankan.

Kenapa masalah bertimpa-timpa. Baru rasanya aku ingin mengecapi kegembiraan dan kebahagiaan dengan yang tersayang. Satu-satu masalah datang bergolek. Aku umpaman mentimun yang digolek oleh durian. Tergolek la aku dan dilenyek2. Rasa macam nak cerita tapi rasa macam susah nak cerita. Rasa macam nak beritahu tapi macam tak patut nak beritahu.

Photobucket - Video and Image Hosting

Perlukah aku bercerita! Biarlah aku bukak cerita ni agar jadi pengajaran bagi sesapa saja yang ada membaca ruangan aku ini. Aku ni ada seorang soulmate yang agak rapat. Memang best friend giler dan no secrets between us. Nak dijadikan cerita dia ni dah ada fiancee and its okay with me since we are close as a soulmate not a couple dan tak terlintas pun nak kacau hubungan dorang. Tapi the problem begins when my dear soulmate ni cannot stand when i have somebody special in my life. CErita ni baru sehari dua ni jer. Kalau u all ada baca cerita aku sebelum2 ni, aku ada berkenalan dengan seseorang yang aku agak sesuai dengan jiwa aku. Dan dia dan aku sama2 sayang antara satu dan lain. Dalam masa yang sama, my soulmate dapat tau, so he get angry with me. Macam2 dia kata. Aku terpikir aku tak pernah kacau idup dia ngan fiancee dia kenapa dia nak halang hubungan aku dengan my bf. erms.. ada jugak manusia macam ni yang jenis nak bahagia sorang jer. Dan bertambah2 lagi problem ni bila my soulmate cakap "alang2 dia tak dapat i, dia takkan benarkan sesapa dekat dengan i!" Pastu plak he just grabbed my pic and got away! What make me worried if he do something stupid such get to spiritual things!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aku ada pet animal.. ang tadakk..

12:15 AM  
Blogger Ariza & Wan said...

my new housemate a kitten. ekekek !! tunang dia kasi nama baby! so cute.. bulu dia putih! ang punya pet tu pinjam kan kan !! ekekek

*wink*

tak jeles pun!

note: dulu makan berdua skang makan berempat la erk!

9:53 PM  

Post a Comment

<< Home