Monday, June 19, 2006

*loves is my stuff!!*

Photobucket - Video and Image Hosting

Kalau nak di kira rasa malas nak meneruskan sesuatu yang tidak ada tahu bagaimana ending yang akan diterima. Kadang2 bila difikirkan semula rasa macam "kenapa diri ini harus menjerumuskan diri ke dalam sesuatu keadaan yang akan menyiksakan diri dan hati"! Entah lah.. kalau dikira dari pengalaman rasa tak sanggup menghadapi ini semua lagi!

Photobucket - Video and Image Hosting

"Ku harapkan impian.. menjadi kenyataan... namun aku kecewa.. telahpun ku bentangkan segalanya.. mencari dimana silapnya...jelas asmara kecundang jua..bukan ku tak sudi kasih untuk bersama mu untuk bercinta lagi... antara kita tak sehaluan lagi...maafkan diriku sayang menolak cintamu sekali ini...walaupun ku tahu bersungguh benar rasa hatimu!!"

Dalam hati dia menyayangi aku tapi dia juga tak sanggup melukakan hati ibubapa.. dan aku merasakan dalam hal ini aku yang akan menemui kegagalan kerana tak mungkin seorang anak yang begitu taat kepada ibubapa seperti dia akan mengecewakan harapan dan desakan ibubapa. Sungguh ku katakan yang aku tak tahu apa yang harus aku lakukan. Apa yang harus aku lakukan untuk menghadapi semua ini kerana aku tahu aku tiada hak untuk memaksa mu untuk tidak mengikut kata ibubapa mu. Seringkali kali dirimu bertanya apa yang harus dirimu lakukan.. maafkan aku kerana aku tiada jawapan untuk persoalan itu kerana aku tahu aku tiada hak untuk menjawab persoalan yang muncul antara dirimu dan ibubapamu!..

Photobucket - Video and Image Hosting

Memang aku sangat sayangkan dirimu sayang!! Sayang sangat dan sangat sayang!! Tapi apa harus aku lakukan lagi untuk tidak terus tenggelam dalam dilema yang aku alami ini! Bagilah aku sedikit cahaya dimana dapat menyinari hidup ku yang kelam ini!
Photobucket - Video and Image HostingHaruskan aku terus menanti jawapan yang tak pasti!!



"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home