Wednesday, July 05, 2006

Headache, Stomachache, Dizzy ~ all in one~

These 2 - 3 days i feel so tired. Rasa letih, pening, sakit kepala, sakit perut. Adoii.. if anything can be done, aku nak patah balik ke 4 tahun lepas sebelum aku kenal budak bernama 'pendek' dan jauhkan diri dari dia. Aku terseksa kerana perbuatan syirik dia. Kenapa dia perlu ikat hati aku yang sebelum ni memang aku sayangkan dia. Kenapa dia perlu kunci hati aku? Kenapa dia perlu buat semua tu. Ada sesapa yang ada jawapan untuk semua ini? DIa kunci hati aku untuk terus kasihankan dia, suka dia, sayang dia.. Perlu ker semua itu??

Aku dah berubat. Cuba untuk berubat lagi untuk buang terus dia dari ingatan aku. Untuk terus membenci dia.

Aku nak balik kampung jumpa mama. RIndu giler ngan mama. Mama, anakmu ini perlukan belaian mesra dan manja mu. Aku akan balik kg dalam bulan ni. Jumpa mama dan abah. Jumpa adik2. Semoga aku tak ingatkan dia lagi.

Dah la tak daya aku nak menulis. Lain hari ada masa senang aku tulis/...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salam dari Oksigen..

Tersentak menatap apa yg ditulis. Sesungguhnya syirik itu dosa yg paling besar yang tidak terampun.. nauzubillah..

Allah itu maha berkuasa. Berusahalah dgn sepenuh hati. Kuasa Allah mengatasi segalanya. Jauhkan diri dari dia, buangkan dia dari fikiran. Sy tahu, segalanya bukan mudah untuk ditempuh.

Ambillah masa untuk awak pulang ke kampung. Berehatlah. Jangan putus asa. Syaitan tidak akan berhenti memperdaya. Andai ada bisikan-bisikan untuk awak mengingati dia, lawanlah ia dengan kalam Allah- kalam terindah dan terhebat dari langit. Yg penting dlm berubat ni ialah kekuatan dari hati sendiri.

Selamat beristirehat. Slmt pulang ke kampung.
Semoga awak tabah dan tidak putus asa.
Berusahalah.
Oksigen tidak akan berkira memberi sokongan pd awk, sekalipun hanya kenal pada blog.

Caiyok..caiyok..
Good luck

9:52 AM  
Blogger Papa said...

pulanglah.....

11:04 PM  
Blogger Papa said...

pulanglah....

11:04 PM  
Blogger Ariza & Wan said...

terima kasik oksigen and gelembai for your support. i need to be strong. tabah untuk menghadapi segala ni.

thanksss...

note: need your support guys!!

9:13 PM  

Post a Comment

<< Home