Monday, June 26, 2006

Macam2 Ada!!

Photobucket - Video and Image Hosting

Jangan marah hah!! Kalau korang perasan pic ni ada dalam feeda nya blog! Aku curik! Ampun ya feeda! Aku minat gak ngan mamat ensem ni! Minat kita sama la plak! Hensem giler!! Masa main bola bergaya sungguh! ERmss... melampau tak aku ni. Sanggup berjaga sampai pagi nak tengok brasil perform. Sebenarnya nak tengok KAKA!! Kaka -> i'm ure admirer!!

Grenggg!!! *wink* to FEEDA --> ~~ u r my fren!~

Photobucket - Video and Image Hosting

Yang ni aku minat jugak! Minat sebab keselambelan karektor dia. Menarik dan bess!! Aku tengah cari wallet dia! Wallet yang cantik dan menarik perhatian aku! Sepanjang pencarian aku selama ni aku tak jumpa lagi la wallet yang menarik perhatian aku. Kalau sesapa jumpa nanti let me know okay!! Aku pun tak tau kenapa aku minat sangat ngan jack ni. Bukan ensem semata2 kerangka tulang tapi best la nengok dia!!

Photobucket - Video and Image Hosting

SMOKING!
Rasa macam nak quit tapi susah sangat nak quit! Macam satu masalah besar jer kalau takder rokok. Macam missing something in action! What i need to do! My bf pun dok supply cigar kat aku! Tu yang aku bertambah sayang kat bf aku ni! Hehehhhe... tapi aku dah janji ngan dia. Lepas aku kawin aku akan berenti. Tak kira la ada ke takdak jer jodoh ngan dia. Aku akan berenti lepas kawin! Doa-doakan semoga jodoh aku cepat sampai...


Photobucket - Video and Image Hosting

How to heal a broken heart?? Is there any way to do it as good as before its broken?? I don't think so! We can just try to forget about the past and sometimes we do forget about it but the memories is still there and if u get the memories back u will found that the hurt is still there. Tak banyak mungkin sedikit tapi masih ada berkesan di sana? Setuju atau tidak?
I still remember all bad memories that happened to me when i was a kid. We cant forget it but not permanently. Sometimes all those memories can teach us how to walk through this cruel and tough lifes. Sejarah dan pengalaman mengajar kita bagaimana menghadapi kehidupan mendatang!


Photobucket - Video and Image Hosting

Kecewa atau hati dilukai. Itu bukanlah perkara yang kecil tetapi kita tidak boleh menghadapinya dengan keadaan yang tertekan kerana tekanan akan memberi kita ketidak warasan berfikir dan ketidak normalan perbuatan.... Take it easy. Solve it patiently coz lifes goes on!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home