Thursday, July 27, 2006

Mulakan Hidup Yang Baru!!

Aku dah berpindah ker Damansara. Dan aku ingin mulakan hidup baru. Ari ni aku akan balik ke kampung untuk ubatkan diri aku ni yang ntah apa apa ntah. Aku ingin ketenangan yang aku cari selama ini dan aku inginkan kebahagiaan yang aku dambakan. Aku tidak inginkan lagi keserabutan dan keresahan atas perbuatan insan lain terhadap ku. CUkuplah apa yang berlaku. CUkuplah dengan apa yang aku tempoh.

Aku sungguh bernasib baik kerana masih ada kawan2 yang baik hati terhadap aku. Yang sanggup menolong aku di saat aku dalam kesusahan. Berkorban masa dan wang ringgit. Erms... Semoga satu hari aku bisa membalas jasamu sahabatku semua. Aku terlalu bertuah kerana mempunyai teman2 sepertinya ini. Aku berasa amat bersyukur ke atas kurniaan Allah ini.

Kepada budak2 ayam kampung. Jasa demo semua amat za kenang hinnga ker akhir hayat. Berharap dan berdoa semoga jasamu ini akan dapat za tebus dan za bayar dengan setimpal. Jika sekiranya tidak kesampaian hajat za ini semoga Allah sahaja yang dapat membalas jasa mu itu.

So guys, wish me luck kay in my journey to have my own new life! Please support me in ure own way!

2 Comments:

Blogger the artist and i said...

amacam keja baru?
ok ka?

4:21 AM  
Blogger Papa said...

mulakan dgn tahajud..saya pun berangan-angan lagi untuk memulakannya semula. mari kita lakukan bersama-sama!

8:29 AM  

Post a Comment

<< Home