Monday, July 17, 2006

KeKeCewAaN MenJeLMa LaGi UntUk KeSeKiaN KaLie!!

Photobucket - Video and Image Hosting

Tengok la gambar atas tu. Nampak tak mata aku yang bengkak. Dah 3 ari tak tido. Dah 3 hari menangis.

Akhirnya apa yang aku khuatirkan selama ni terjadi jugak! Aku terpaksa melepaskan dia pergi. Aku tak sanggup tengok dia derhaka terhadap ibu bapa kerana aku. Keluarga dia ada calon isteri biarkan! Biar aku sengsara sikit takper. Asalkan dia tak derhaka dengan keluarga dia.Aku pasrah. Memang aku kecewa, pedih, sengsara. Dan aku tahu dia juga kecewa dengan keluarga dia. DIa banyak menangis kerana kami. Kami menangis bersama sebelum keputusan dicapai.
Kami banyak sengsara tapi kami perlu berfikir rasional. Kami terpaksa buat keputusan walaupun terseksa..

2 Comments:

Blogger ezrynn ismail said...

laaahaiii...teruk nyer eyebags tuuu...mmg bengkak gilos... really sorry for u...be strong ok...

10:54 AM  
Blogger the artist and i said...

sabar je la
focus on keja ok

1:28 AM  

Post a Comment

<< Home