Monday, May 08, 2006

~~Soulmate~~

Tekezut jugak on Sunday morning(5.30am), suddenly my soulmate sampai... apa cerita.. so.. the next evening... ajak dia gi tengok wayang!! tengok citer MAN LAKSA (lakonan Yasin, Sharifah ALeya arahan Mamat Khalid). Beli tiket kul 4.40petang. Mula2 pegi kul 3.30petang, tiket abis tapi kami tetap tak putus asa. kami cuba lagi pukul 4.10 minit mana tau ada booking ticket tak collect lagi. FUh! nasib baik ada!! Lepas beli tiket!! sementera menunggu time tiba, kami pi la jalan2 sekeliling times square tu. tiba2 cik abang sorang tu ternampak jam offer RM100++. apa lagi beli la dia.... pastu aku beli beg satu.... pastu gi nengok wayang. sejuk giler dalam tu...

citer pasal filem MAN LAKSA... bes giler citer ni. lagi best pada citer Bujang Senang! Soulmate aku kasi 4star. Aku kasi 4 star jugak sebab soulmate aku ni susah nak gelak tapi disebabkan cerita ni dia boleh gelak terbahak2 dari start cerita sampai abis.. soulmate aku ni cerewet giler pasal citer melayu, jarang la dia nonton cerita melayu tapi dia leh kasi 4 star kat MAN LAKSA. aku pun terkujat jugak.... aku nengokkan reaksi dia kan kan !!

pastu balik pi pasar malam lak!! beli nasi 2 bungkus ngan ayam percik (favourite dia la tu)... balik melantak kat umah!!

okay la .. tu jer la kenangan di hari minggu !! kekekekke....

love u soulmate!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home