Friday, October 20, 2006

LoVe's LifE aGaiN.....

Dah lama tak mencoretkan sesuatu dalam blog ni. Dengan kerja baru di tempat baru aku agak sibuk menyesuaikan diri. Kerja yang agak menyenangkan dan housemate baru yang boleh dikatakan menyenangkan. Tidak terlalu cepat membuat penilaian sebab baru sangat dengan suasana baru ni.

http://i51.photobucket.com/albums/f399/innerfeels/rizal5.jpg
Salah kah aku kerana menyayangimu. Salahkah aku kerana ingin mnyelami mu. Salahkah aku kerana ingin mendekatimu. Salahkah aku kerana mencintaimu. Sejak kali pertama aku menyuarakan rasa hati aku ini, tidak pernah sekalipun kau menolak terang-terangan. Malah kau nampak seperti ingin bermain tarik tali dengan aku. Bagaimana harus aku letak pemahaman aku terhadap dirimu. Kau tidak pernahmenolak ku secara terangan malah tidak juga menerima diriku. Aku cuma meminta untuk kau memberi ku peluang untuk menyayangimu.

1 Comments:

Blogger the artist and i said...

hahahahha..karatzzzzzzz

6:48 PM  

Post a Comment

<< Home