Saturday, April 22, 2006

Tired, Exhausted!!

Terasa nak menulis tapi tak tahu apa yang nak ditulis. Mungkin tentang malam yang sunyi.. keseorangan tanpa teman. Atau mungkin tulis tentang hati yang sunyi tanpa penghibur di hati. Atau tentang jiwa yang tidak tenteram kerana malam dan hati yang sunyi mengganggu ketenteraman jiwa.

Di suatu sudut di hati ini tersimpan penyesalan, kecewa, tertekan dan serba salah. Di sudut hati lain ada sedikit keresahan, kepiluan. Namun telah dicuba sedaya untuk menjadi tabah dan kuat di mata teman2 sekeliling walaupun sebenarnya i tak cukup kuat. I cuba untuk sembunyikan segala yang i rasa dan dont want to let people know what is in my heart. Bukan hipokrit.. bukan pura2 tapi i just dont want people to sad for me...dont want people feels bad for me. Kalau boleh i nak semua orang disekeliling i happy selalu walaupun i terpaksa menggadaikan apayang i rasa!
Ingin hidup bersendirian tapi takutkan kesunyian. Ingin hidup keseorangan tapi takut kegelapan. Memang i akui yang i really need someone in my life.. in my heart.. but i feel afraid...

Yang penting aku mesti tabah.. tabah hadapai segala.......nya..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home